כך תחסכו כסף עם סים נטען לחו"ל

-

נמאס לכם לחזור הביתה מחו"ל ולגלות חשבון גבוה להחריד שמחכה לכם? בטח תשמחו לגלות שקיים פתרון שמשלב את האפשרות לשימוש המדויק שלכם בטלפון הסלולרי בחו"ל, יחד עם חיסכון כספי משמעותי – סים נטען לחו"ל. אז אם אתם רוצים להמשיך להשתמש בטלפון בחו"ל בצורה מלאה בלי לקרוע את הכיס, המשיכו איתנו.  

מה זה סים נטען לחול?

אז מה הסיפור של כרטיסי הסים הנטענים לחו"ל? במילים פשוטות, הם פתרון מעולה לשימוש בטלפון הסלולרי בחו"ל, תוך חסכון בתשלומים הכבדים שנלווים לכך ברוב המקרים. בגדול, סים נטען לחו"ל הוא כרטיס ייעודי שמטעינים בו כמות ספציפית של דקות שיחה ושל נפח גלישה. באופן הזה קיים רק תשלום חד פעמי עבור הכרטיס עצמו, וכן עבור כמות הטעינה הנבחרת. נוסף על כך, ברוב המקרים ניתן להשתמש בדקות ובנפח הגלישה שנשארו גם בביקורים הבאים בחו"ל, זאת למשך מספר שנים. בהתאם, לא צריך לשלם עבור חבילה גדולה מידי, או לחלופין לא נוצר מצב בו נתקעים עם חבילה קטנה מידי.

פתרונות שונים לטלפון סלולרי בחו"ל

קיימים היום מספר פתרונות נפוצים לשימוש בטלפונים הסלולריים שלנו בחו"ל. בין הפתרונות הבולטים אפשר למצוא כרטיסי סים מקומיים, כרטיס סים נטען לחו"ל, טראוול סים (travel sim) וחבילות פריפייד לחו"ל. חשוב לציין, ההבדלים העיקריים בין הפתרונות השונים תלוי בשאלה האם הסים הוא משויך למדינת היעד בחו"ל או לישראל, וכן האם במסגרת החבילה אתם מטעינים כמות שאתם בוחרים ויכולים להשתמש במה שנצבר גם בעתיד, או שאתם מחויבים לשלם על חבילה נתונה גם אם לא ניצלתם את כל השימוש שהיא מאפשרת.

פריפייד חו"ל

היתרונות של סים נטען לחו"ל

אז הבנו מה זה סים נטען לחו"ל ואילו פתרונות נוספים קיימים (פריפייד חו"ל, טראוול סים), וכן נגענו בהבדלים המהותיים בין כרטיס נטען לבין חבילת סלולר לחו"ל. כעת, הגיע הזמן להכיר את היתרונות הייחודים של כרטיס סים נטען לחו"ל:

1.      שליטה מלאה בהוצאות

כרטיס נטען לחו"ל מגיע עם תשלום קבוע שנגבה עבור נתוני שיחות וגלישה שאתם בוחרים מראש. זה אומר שאתם בשליטה מלאה על ההוצאות שלכם. במציאות בה לא דואגים לזה מראש, אתם עלולים להיות מופתעים מחיובים בלתי צפויים שלא נערכתם להם. חשוב לציין שהיתרון הזה משותף גם לפתרונות האחרים שדורשים היערכות מראש – חבילת פריפייד לחו"ל, טראוול סים (travel sim). שכן, גם דרכם תוכלו לדעת מראש כמה אתם עתידים לשלם, ההבדל הוא שעם כרטיס נטען תוכלו להתאים את הכמות המדויקת לצרכים שלכם, וכן להשתמש במה שבמה שהטענתם גם בעתיד.

2.      הטענה נוספת במקרה הצורך

אחד היתרונות המובהקים של סים נטען לחו"ל הוא הגמישות שלכם להתאים את השימוש שלכם בטלפון לפי הצורך. כלומר, במידה ואתם מזהים שאתם עומדים לחרוג מדקות השיחה שהטענתם, או מנפח האינטרנט שרכשתם, תוכלו להתקשר במהרה לחברה ממנה רכשתם את הסים ולהטעין עוד לפי הצורך.

סים נטען לחו"ל – כך תוציאו ממנו את הטוב ביותר

במידה ויש בידיכם סים נטען, השימוש בטלפון הסלולארי בעת נסיעה לחו"ל אמור להיות יעיל ופשוט . כדי להימנע מטעויות נפוצות, חשוב שתעקבו אחר העקרונות המנחים הבאים. ראשית, וודאו שאתה מקבלים כרטיס סים נטען שמיועד במיוחד לשימוש בינלאומי. כמו כן, חפשו כאלה שמציעים מחירים נוחים במדינות בהן אתם מתכננים לבקר. נוסף על כך, כאמור we codes מציעים עוד פתרונות לשימוש בטלפון בחו"ל לרבות travel sim, חבילת פריפייד לחו"ל ועוד. כדי לא להתבלבל, חשוב לוודא שאתם רוכשים סים נטען בו אתם תוכלו לקבוע ולהטעין מראש את הנתונים שמתאימים לכם, וכן לוודא שאתם יכולים להטעין עוד במקרה הצורך.

נשארים בקשר בלי לקרוע את הכיס

בפעם הבאה שאתם מתכננים טיסה לחו"ל, זכרו את היתרונות של טראוול סים נטען לחו"ל. בעזרתו, תוכלו לחוות את מדינת היעד בצורה מלאה, להישאר מחוברים וכל זאת מבלי לקרוע את הכיס.
את כל פתרונות החבילות והסלולר תמצאו אצלנו ב We Codes