מה היתרונות של טראוול סים על פני סים נטען?

-

במציאות הגלובלית הנוכחית, טלפון נייד בחו"ל עם חיבור זמין לאינטרנט יכול להפוך את החוויה לנעימה וקלילה יותר. מעבר לכך, עבור אלו שחשוב להם להישאר בקשר עם קרוביהם בארץ, האפשרות ליצור קשר גם מחו"ל באמצעות הטלפון הנייד היא בלתי נמנעת.  לשם כך קיימים פתרונות שונים לשימוש בנייד בחו"ל, לרבות טראוול סים וסים נטען. במאמר הקרוב נכיר את שניהם ואת היתרונות של travel sim ביחס לסים נטען.

מה זה טראוול סים ומה זה סים נטען?

לפני שנגיע ליתרונות של טראוול סים על פני סים נטען, חשוב להבין מה הם בכלל כרטיסי הסים הללו:

·         טראוול סים (travel sim)

טראוול סים, כמו כרטיס הסים חו"ל הוט, הוא סוג מיוחד של כרטיס סים בו ניתן לעשות שימוש בזמן שהייה ברוב המדינות בחו"ל.

נוסף על כך, travel sim מאפשר בחירה בחבילות שונות לפי נפח גלישה ותקופת זמן מותאמים אישית, וכן מחיר ידוע מראש.

·         סים נטען

סים נטען, כשמו כן הוא – סים שאפשר להטעין את כמו הנתונים בו לפי הצורך. באופן עקרוני, סים נטען לחו"ל דומה לטראוול סים, שכן בשניהם ניתן לעשות שימוש בחו"ל ובשניהם ניתן לשלם מראש עבור נפח גלישה בהתאמה אישית. ההבדל העיקרי הוא שבמקרים רבים, סים נטען לא מאפשר שמירה על המספר הישראלי בעת השהייה בחו"ל ולא ניתן לעשות שימוש במספר הוואטסאפ המוכר. באופן טבעי, העניין יקשה על מי שנשאר בארץ ליצור איתכם קשר כשאתם בחו"ל.

היתרונות של טראוול סים

אחרי שהבנו מה זה טראוול סים ומה זה סים נטען, הגיע הזמן לעסוק ביתרונות של travel sim:

1.      חסכוני לחו"ל

אחד היתרונות הגדולים ביותר של טראוול סים, כמו כרטיסי סים הוט חו"ל, זה שהוא יכול לחסוך לכם הרבה כסף כשאתה טסים לחו"ל. שכן, אתם יכולים לבחור מראש חבילה ולדעת בדיוק כמה תשלמו עבורה.

2.      הוצאות צפויות

הטיסה לחו"ל עשויה להיות די יקרה, וחשבונות בלתי צפויים יכולים לכך. כרטיסי travel sim מאפשרים לכם לתכנן מראש כי אתה יודע בדיוק כמה כסף מושקע בחבילה. באופן הזה, אין חיובים מפתיעים, מכיוון שאתם משתמשים על סמך החבילה שבחרתם.

3.      לא צריך לרדוף אחרי Wi-Fi

כשיש לכם טראוול סים, אתם לא צריכים לבזבז זמן יקר בחיפוש אחרי  Wi-Fiכדי להישאר מחוברים. זה מועיל במיוחד אם אתם נמצאים ביעד שבו ה-Wi-Fi בחינם מוגבל. בהתאם, תוכלו להשתמש בטלפון שלכם בדיוק כמו בארץ, מבלי להסתמך על חיבורי אינטרנט לא בטוחים.

4.      קל לשימוש

כרטיסים טראוול סים, בייחוד אלו של חבילות הוט חול, נועדו להיות ידידותיים לשימוש. במסגרת השירות תקבלו הוראות פשוטות כיצד להגדיר את הכרטיס בטלפון שלכם ותוכלו לבצע בו שימוש מיד עם הנחיתה בלי שום בעיות.

5.      גמישות

כרטיסי travel sim מגיעים בחבילות שונות הנותנות מענה לצרכים שונים. בין אם אתם צריך יותר נפח גלישה, יותר דקות שיחה או שילוב של שניהם, אתם יכולים לבחור את התוכנית המתאימה לכם ביותר. כמו כן, גמישות זו מאפשרת לכם להתאים אישית את השימוש שלכם בהתאם להעדפות הספציפיות שלכם.

6.      אין התחייבות ארוכת טווח

פתרונות אחרים לשימוש בטלפון הסלולרי בחו"ל מחייבים אותכם להתחייב לחוזה או לחברה ספציפית לתקופה מסוימת. במקרה של טראוול סים לעומת זאת, ברוב המוחלט של המקרים לא קיימת שום התחייבות. באופן הזה, אתם יכולים להשתמש בסים למשך התקופה בחו"ל, ולחזור לסים הקודם מיד עם חזרתכם לארץ. מעבר לכך, בחבילות מסוימות, כמו הוט חו"ל, תוכלו גם לנצל את היתרה שנשארה לכם ולהשתמש בה בחופשה הבאה, זאת לפי תנאי החבילה.  

לסיכום – טראוול סים לטיסה הבאה שלכם

אם אתם מתכננים לנסוע לחו"ל, travel sim מציע מגוון יתרונות משמעותיים על פני פתרונות אחרים לשימוש בטלפון הנייד בחו"ל. מחסכון בכסף ועד לחוויה נטולת טרחה מיותרת, כרטיס טראוול סים יכול לשפר את הטיול שלכם על ידי שמירה על קשר עם קרוביכם וללא הלחץ של חשבונות גבוהים ובלתי צפויים. עם הנוחות, התועלת והגמישות שהוא מספק, טראוול סים הוא אכן בחירה מצוינת לטיסה הבאה שלכם.