שירות הטלוויזיה של NEXT TV – למי זה מתאים?

-

Group 19

עם ההתקדמות בכל הנוגע למתן שירותים דיגיטליים והשינויים הכרוכים בכך, שירותים רבים שהיו נפוצים בעבר הולכים ונעלמים מנוף חיינו. אחד מהשינויים החדים ביותר הוא המעבר מהטלוויזיה המסורתית, זאת המבוססת על ממיר, לשירותי צפייה אחרים. פלטפורמה חדשנית שמוכרת בתור שירותי הטלוויזיה של NEXT TV שמה לה למטרה לתת מענה לקהל מגוון, כך שניתן ליהנות משידורי הטלוויזיה המסורתיים לצד המעבר הבלתי נמנע לעולם הדיגיטלי והחדשני. אז מהו באמת שירות הטלוויזיה של NEXT TV ולמי הוא מתאים?

מהו שירות הטלוויזיה של NEXT TV?

NEXT TV הוא שירות טלוויזיה מבוסס אינטרנט המופעל על ידי חברת HOT. השירות מועבר על גבי האינטרנט ומאפשר לצפות בתכנים של חברת HOT דרך אפליקציה ייעודית לסטרימר או דרך טלוויזיות חכמות. במילים פשוטות, מדובר בשירות שמספק את הטלוויזיה העדכנית ביותר של הוט, ללא צורך בממיר, ללא צורך בהתקנה ותוך תהליך התחברות פשוט וידידותי. שירות הטלוויזיה NEXT TV מציב את עצמו כיותר מסתם פלטפורמת סטרימינג – זהו פתרון מקיף עבור אלה המחפשים חוויית צפייה אישית, פשוטה וסוחפת. אבל למי באמת מיועד השירות הזה?

תוכן מותאם עבור הצופים

שירות הטלוויזיה NEXT תוכנן מתוך מחשבה על הצופים של העידן הנוכחי – צופים שלא מתחייבים לפלטפורמת צפייה אחת, אך מעוניינים בתוכן האיכותי שהוט מספקת ללקוחותיה. בהתאם לכך, במסגרת שירות הטלוויזיה של NEXT TV, ניתן לבחור מבין מספר חבילות אופציונליות, כך שכל אחת מכילה תכנים שונים בהתאמה אישית. כדי להבין טוב יותר במה מדובר, נציג את החבילות הנפוצות של NEXT TV:

·       חבילת הבסיס1

עבור צופים שמעוניינים רק בערוצי הבסיס של HOT, הושקה חבילת הבסיס. כשמה כן היא, מכילה את ערוצי הבסיס, אך במסגרתה ניתן לקבל את כל השירותים המקיפים של NEXT TV, לרבות צפייה באמצעות סטרימר, אפליקציה ייעודית ובאמצעות המחשב. כמו כן, החבילה זולה באופן משמעותי ביחס לחבילות המקיפות יותר, והיא בחירה מעולה עבור אלו המעוניינים בשירותי טלוויזיה בסיסיים ואיכותיים.

חבילת הספורט

חובבי ספורט מושבעים, ובייחוד אלו שחובבים ספורט המשודר בערוצים שאינם נמנים בין הערוצים הבסיסיים, חבילת הספורט של NEXT TV היא הבחירה המתאימה ביותר. ביחס לצפייה המסורתית בטלוויזיה באמצעות ממיר, היתרון של חבילת נוגע לכך שניתן לצפות במשחקים בשידור חי גם אם אתם לא נמצאים בקרבת הטלוויזיה שלכם.

חבילת הסדרות הטורקיות

אם אתם לא יכולים לוותר כל הסדרות הטורקיות החמות ביותר, חבילת הסדרות הטורקיות היא התשובה לכל השאלות שלכם. במסגרת החבילה, תקבלו את כל השירותים שניתנים במסגרת החבילה הבסיסית, ובנוסף לכל את כל הסדרות הטורקיות החדשות שהוט מספקת.

מתאים למשפחות

גם משפחות נמנות בתוך קהל היעד העיקרי של שירות הטלוויזיה של NEXT TV . מתוך הכרה בכך שלבני משפחה שונים יש העדפות צפייה שונות, הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות שונות, כך שכל אחד מבני הבית יוכל ליהנות מחוויית צפייה מותאמת אישית. נוסף על כך, הורים יכולים להגדיר מסנני תוכן המתאימים לגיל, מה שמבטיח חוויית צפייה בטוחה ומהנה לכולם.

מותאם לצופים עם העדפות רב לשוניות

שירות הטלוויזיה NEXT TV מכיר באופי הגלובלי של קהל הצופים שלו ופונה גם לכאלו עם העדפות לשוניות מגוונות, וכן לישראלים הממוקמים במדינות שונות. עם ספריית תוכן נרחבת הזמינה במספר שפות, הפלטפורמה מבטיחה שכולם יוכלו ליהנות מהתוכניות והסרטים האהובים עליהם בשפה הרצויה. כתוביות ובחלק מהמקרים גם אפשרויות דיבוב משפרות עוד יותר את השירות, והופכות אותו לנגיש למגוון רחב של צופים.

מותאם לחסכון בתקציב

עם חבילות מנויים גמישות ומגוון אפשרויות תמחור, הפלטפורמה פונה לצופים המחפשים תוכן איכותי מבלי לבזבז סכומים משמעותיים לשם כך. מגוון החבילות האפשריות מבטיח ששירות הטלוויזיה של NEXT TV יהיה נגיש לקהילת צופים רחבה, מסטודנטים ועד משפחות בתקציב מוגבל.

ווי קוד – דילים מיוחדים באינטרנט לתוכנות ושירותי טלוויזיה

לסיכום, שירות הטלוויזיה NEXT TV הוא פלטפורמה מגוונת שנועדה לענות על הצרכים השונים של הצופים כיום. כדי ליהנות משירות הטלוויזיה של NEXT TV על הצד הטוב ביותר, פנו עוד היום לחברת ווי קוד – חברה מובילה לשירותים דיגיטליים במחירים הטובים ביותר. במסגרת פועלה רב השנים, ווי קוד מספקת את שירותי הטלוויזיה של NEXT TV במחירים יוצאי דופן ובהתאמה אישית. אז אל תתלבטו, פנו ל-Wecode עוד היום והתחילו ליהנות מחוויית צפייה בלתי נשכחת.