מה ההבדלים בין Office 365 Family לבין Personal

-

885370509502

Microsoft Office היא חבילת יישומים משרדיים דיגיטליים אשר מהווה אבן יסוד בתחום תוכנות הפרודוקטיביות הדיגיטליות במשך עשרות שנים, ומספקת כלים חיוניים ליחידים ולעסקים. עם הופעת מחשוב הענן, מיקרוסופט הציגה את Office 365, שירות מבוסס מנויים המציע מגוון תוכניות המותאמות לצרכי המשתמש השונים. בין אלו, Office 365 Family ו- Office 365 Personal בולטות כבחירות פופולריות, כך שכל אחת מהן עונה על דרישות ספציפיות. במאמר זה נעמיק בהבדלים בין Office 365 Family ל-Office 365 Personal כדי לעזור לבצע בחירה מושכלת.

כמות משתמשים

אחת ההבחנות העיקריות בין Office 365 Family ל- Personal Office 365 טמונה במספר המשתמשים המותרים. כפי שהשם מרמז, Office 365 Personal היא חבילה שמיועדת למשתמש יחיד, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור יחידים או אנשי מקצוע פרילנסרים. מנגד, Office 365 Family היא חבילה שנועדה כדי להכיל מספר משתמשים, עד שישה בסך הכל. זה הופך אותה להתאמה מושלמת למשפחות או עסקים, שבהם יש מספר אנשים אשר זקוקים לגישה ליישומי Microsoft Office.

אפשרות להתאמה אישית

התכונות השיתופיות ב-Office 365 Family לא פוגעות ביכולת של כל משתמש להתאים לעצמו את היישומים השונים בצורה הנוחה ביותר. עם חבילה זו, כל משתמש מקבל חשבון משלו, ויכול להתקין אפליקציות Office במכשירים שלו, להתאים אישית הגדרות וליהנות מחוויה אישית. יתר על כן, Office 365 Family מגיעה עם 1TB של אחסון OneDrive למשתמש, מה שמאפשר לבני המשפחה לאחסן ולשתף מסמכים בצורה חלקה. כך או כך, מומלץ לבחור בחברה אמינה לשם התקנת התוכנות. עם חברת Wecode – פשוט יותר לקנות חכם ובזול.

מבנה העלויות

באופן לא מפתיע, מבנה התמחור עבור Office 365 Family ו- Personal שונה בהתאם לצרכים השונים של המשתמשים. Office 365 Personal, בהיותה חבילה למשתמש יחיד, מתומחרת בדרך כלל נמוך יותר מהחבילה המשפחתית. זה הופך אותה לבחירה חסכונית עבור אנשים שאינם זקוקים לשירותם הנוספים שמציעה תוכנית המשפחה. מצד שני, חבילת Office 365 Family מציעה תמורה טובה יותר למחיר בהתחשב במספר המשתמשים שבהם היא תומכת. אמנם עלות התוכנית המשפחתית גבוהה יותר, אך כאשר מחלקים אותה למספר משתמשים, היא הופכת לפתרון חסכוני עבור משפחות או קבוצות קטנות.

יישומים ותכונות

גם Office 365 Family וגם Personal כוללים את כל יישומי הבסיס של Microsoft Office, כגון Word, Excel, PowerPoint ו-Outlook. עם זאת, ההבדל העיקרי טמון בקנה המידה של השימוש. Office 365 Family, המיועדת למספר משתמשים, מאפשרת לכל אדם להתקין את האפליקציות במכשירים שלו באופן עצמאי. המשמעות היא שכל משתמש מקבל גישה לחבילה השלמה של אפליקציות Office במחשב, בטאבלט ובמכשירים הניידים שלו. לעומת זאת, חבילת Office 365 Personal מוגבלת למשתמש בודד. למרות שזה עשוי להספיק לאנשים שעובדים בעיקר על מכשיר אחד, זה יכול להיות מגביל עבור אלה שדורשים גישה על פני פלטפורמות מרובות.

בטיחות ופרטיות

בכל הנוגע לאבטחה ופרטיות, גם Office 365 Family וגם Personal  Office 365הן חבילות שעומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של Microsoft. בהתאם, משתמשים יכולים ליהנות מתכונות אבטחה מתקדמות, כולל הגנה מפני איומים והצפנת נתונים, כדי להבטיח שהמסמכים שלהם יישארו מאובטחים.

עדכונים שוטפים ותמיכה

גם משתמשי החבילה המשפחתית וגם משתמשי החבילה האישית נהנים מההטבות של עדכונים שוטפים ותמיכה מתמשכת מ-Microsoft. מנויים מקבלים את התכונות העדכניות ביותר, תיקוני אבטחה ושיפורים כחלק מהמנוי שלהם. זה מבטיח שלמשתמשים תהיה תמיד גישה לכלים העדכניים והטובים ביותר בחבילת Microsoft Office. בנוסף, תמיכה טכנית זמינה עבור שתי החבילות, ומציעה סיוע למשתמשים במקרה שהם נתקלים בבעיות כלשהן, או זקוקים להדרכה כדי למצות בצורה טובה את חוויית השימוש שלהם.

Wecode – פשוט יותר לקנות

לסיכום, לאחר שהובהרו ההבדלים העיקריים בין Office 365 Family ל-Office 365 Personal הגיע הזמן לבחור חברה שתתקין עבורכם את החבילה שבחרתם. Wecode מבית טל טלקום בע"מ היא חברה המתמחה במכירת מוצרים דיגיטליים, לרבות תוכנות מחשב שונות. עם ניסיון רב שנים ומאות לקוחות מרוצים, הבחירה ב- Wecode מבטיחה את השירות הטוב ביותר ובמחירים הטובים ביותר. אז אל תחשבו פעמיים, פנו אל Wecode עוד היום ותתחילו ליהנות מחבילת היישומים של Office 365 המתאימה ביותר לצרכים שלכם.