סים כשר למי זה מתאים? ומה היתרונות?

-

חבילת סלולר למנוי כשר בלבד HOTALK Kosher 55 בתשלום מראש

בכל הנוגע לעולם ההלכה, קיימת התנגשות תמידית בין מודרניות וקידמה לבין ערכים דתיים. בלב ההתנגשות הזאת עומדת הגישה לאינטרנט מהמכשירים הסלולריים, שלא ניתן לקיים חיים מודרניים בלעדיהם אך מאידך הם מערערים כמה מהיסודות המרכזיים של הדת. בהתאם לכך ולאחר זמן רב בו ציבור שלם נמנע מהשימוש במכשירים סלולריים מודרניים, הגיע לעולם הסים הכשר. אז מה זה סים כשר? למי זה מתאים ומה היתרונות שלו? המשיכו איתנו.

מכשירים סלולריים – אז והיום

קשה להאמין שעד לפני זמן לא רב השימוש במכשירים הניידים היה בעיקר לשם קבלת והוצאת שיחות והודעות. מאז, התרחשה מהפכה דיגיטלית ענקית ששינתה את כל מה שהיכרנו והפכה את הבלתי אפשרי לאפשרי. בהקשר של מכשירים סלולריים, הטלפון הנייד הפך להרבה יותר מכלי לניהול שיחות, ולמעשה החליף את השימוש באינסוף מוצרים. טלוויזיה, שעון מעורר, רדיו, יומן, מחשב – כל אלו הם רק דוגמאות למוצרים שהמכשירים הקטנים והחכמים שלנו יודעים להחליף.

המגזר דתי והטלפונים הניידים

בתחילת הדרך, לא הייתה למגזר הדתי ולמגזר החרדי בעיה עקרונית עם הטלפונים הניידים, שכן השימוש בהם לא התנגש עם שום עיקרון דתי. עם המהפכה הדיגיטלית, ובפרט הגישה לאינטרנט שהתאפשרה באמצעות המכשירים הניידים, נוצרה התנגשות חזיתית בין ערכים דתיים בסיסיים ובין שימושים פוטנציאליים בניידים. בהתאם לכך, עלה צורך דחוף בפתרון שיצליח ליישב בין ההתנגשות הזאת, שכן קשה מאוד להתנהל במציאות המודרנית ללא מכשירים ניידים. לאחר זמן מה, הגיח לעולם הפתרון שמאפשר שימוש בטלפונים ניידים באופן שלא בא על חשבון ערכים דתיים בסיסיים.

מה ההבדל בין סים כשר לסים רגיל?

ההבדל בין סים כשר, כמו HOTALK Kosher ובין סים רגיל, נוגע בעיקר למניעת או להגבלת הגישה ליישומים ולמקורות שונים ברחבי הרשת באמצעות הטלפון הנייד. חשוב להבהיר כי קיימים מספר סוגים של סים, כך שחלקם מחמירים יותר ומגבילים לחלוטין את הגישה לכל אתרי האינטרנט ולמרבית האפליקציות. מנגד, ישנם שירותי סים כשר מקלים יותר שמגבילים את הגישה רק לחלק מהיישומים האפשריים.

למי סים כשר מתאים?

באופן טבעי, סים כשר של HOTALK Kosher ושל חברות אחרות נועד בעיקר למגזר הדתי ולמגזר החרדי. יתרה מכך, סים כשר מיועד למשתמשים שזקוקים לשירותי טכנולוגיה שונים, אך רוצים לעשות זאת באופן שלא פוגע במחויבות לערכים הדתיים שלהם. כאמור, קיים טווח של מגבלות שאפשר לקבוע באמצעות סים כשר, החל מהגבלה מוחלטת על גלישה באינטרנט ובאפליקציות שונות, ועד למגבלות חלקיות ונקודתיות. בנוסף לאפשרויות הגישה השונות, באמצעות סים של HOTALK Kosher ניתן גם לבחור חבילות שונות וכשרות, אשר מציעות טווחים שונים של דקות שיחות בארץ ובחו"ל.

מה היתרונות של סים כשר?

אחרי שהבנו מהו סים כשר, למי הוא מתאים ומה ההבדל בינו לבין סים רגיל, הגיע הזמן להכיר כמה יתרונות שלו:

 רגישות תרבותית

אחד היתרונות הבולטים של סים כשר הוא המחויבות שלו לרגישות תרבותית. על ידי הצעת מרחב וירטואלי המיישר קו עם ערכים דתיים בסיסיים, מתאפשר למשתמשים דתיים ליהנות מהיתרונות של הקידמה מבלי לפגוע בערכים התרבותיים והדתיים שלהם.

הצבת גבולות ברורים

מרקם החיים הייחודי של אנשים דתיים בתוך עולם מודרני הוא מורכב וכזה שטומן בחובו ניסיונות רבים שיש לעמוד בהם. באמצעות סים כשר ניתן לצמצם את המרחבים המועדים לפורענות ולהציב גבולות ברורים ונוקשים. עבור אנשים דתיים, הגבולות הללו מהווים אוויר לנשימה, ומאפשרים מיזוג בין הערכים הדתיים ובין דרישות החיים המודרניים.

סים כשר של הוט – רק אצל wecodes

חברת wecodes היא חברה מובילה בארץ המספקת שירותים דיגיטליים מגוונים, כמו גם את חבילות הסים הכשר של HOTALK Kosher. עם המחירים הזולים ביותר, מחויבות עליונה לכשרות הסים ושירות ברמה הגבוהה ביותר, החברה תוכל לספק לכם את הסים הכשר שיענה לצרכים שלכם.