שאלות ותשובות

לפני הרכישה

אנחנו מוכרים מוצרים שמגיעים ישירות אל הלקוח, בין אם זה חבילות סלולר, מנויים לשירותי טלוויזיה או מפתח דיגיטלי.
חבילות הסלולר מתעדכנות באופן אוטומטי לאחר הרכישה למנוי שאותו ביקשתם להטעין.
שאר המוצרים יגיעו אליכם בהודעות SMS, את הקוד יש להזין בחשבון שלכם / באתר בהתאם למוצר שרכשתם.

אתם יכולים להשתמש בו איפה שאתם רוצים ומתי שאתם רוצים, בלי הסיכון שתאבד אותו.

עניין של דקות!

אם המוצר נמצא במלאי – אתם תקבלו אותו מיד לאחר הרכישה!

קחו בחשבון שעלול לקרות עיכוב של מספר דקות עד שעה מסיום הרכישה ועד קבלת המוצר בעקבות תהליכי אימות רכישה ועומסים שעלולים במקרים מסוימים ליצור עיכובים.

בוודאי

כל המוצרים באתר חוקיים ומקוריים ב-100%. כל הפעלות המוצרים מתבצעות בפלטפורמות המקוריות של מפתח המוצר הרשמי ככה שאין לכם מה לדאוג!

זה מאוד פשוט – קודם כל, בוחרים את המוצר בו אתם מעוניינים ולאחר מכן עוברים תהליך תשלום פשוט ומאובטח.

לאחר התשלום, תקבלו את המוצר בהודעת SMS. מכאן זה מאוד קל, מה שעליכם לעשות זה להיכנס לפלטפורמת הרצויה הרשומה בהודעה שקיבלתם, פודים את הרישיון של המוצר ומתחילים בחוויה האמיתית!

התשלום מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי מכל הסוגים במערכת הסליקה והתשלום המאובטחת שלנו. מערכת התשלום שלנו מוצפנת ומאובטחת בסטנדרטים הכי גבוהים של אבטחת המידע באינטרנט כיום. שום פרט אישי לא נשמר אצלנו והכל מוצפן ומאובטח.

אנחנו מוכרים מוצרים דיגיטליים, לאחר הרכישה תקבלו את המוצר ישירות בהודעת SMS.
במידה ואיבדתם את ההודעה ניתן ליצור קשר עם המוקד ולאחר תהליך זיהוי קצר, נעזור לכם לשחזר את המוצר.

אנחנו משתמשים במערכות התשלום המתקדמות והמאובטחות ביותר הקיימת בשוק.

אין לכם אף סיבה לדאוג – כל תהליך הרכישה מוצפן, מאובטח, פרטי ועומד בסטנדרטים הכי גבוהים של אבטחת המידע והסייבר כיום.

אל דאגה!

תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר דרך בוואטסאפ או בטלפון שלנו ונציג שלנו ישמח לעזור לכם.

אין בעיה, אנחנו ערוכים גם למצב הזה.
על מנת לקבל את המוצר למנוי אחר בדף הרכישה ניתן להוסיף טלפון נוסף, יש לשים לב שבמידה ומילאתם טלפון נוסף המוצר יגיע אל המנוי אשר הזנתם בשדה הזה, ובמקרה של מוצרי סלולר החבילה תתעדכן על הטלפון שעדכנתם בשדה הנוסף.

כן, יש אפשרות לרכישת מוצרים באמצעות תשלום במזומן.

על מנת למצוא את החנות הקרובה אליכם הכנסו לקישור הבא וחפשו את עיר מגוריכם. https://wecodes.co.il/%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa/

כרטיס SIM וירטואלי המספק דרך חכמה ונוחה יותר להישאר מחוברים על ידי כך שהוא מאפשר לכם להוריד חבילת נתונים (גלישה) ישירות לטלפון שלכם, חבילות eSIM פריפייד ישראליות מאפשרות לשלם מראש על החבילה שתבחרו.

שימו לב ה eSIM נתמך במגוון רחב של מכשירים , מומלץ לוודא לפני שמכשירכם תומך.

הקישו במסך החיוג במכשירכם #06#* (כוכבית, סולמית, 06, סולמית) > יוצג לכם מסך עם פרטי המכשיר > במידה וקיימת רשומה בשם EID > מכשירכם תומך eSIM.

בנוסף, תוכלו לצפות ברשימת הדגמים התומכים בשלב בחירת eSIM בתהליך הרכישה.

 

לבירור האם מכשירכם תומך eSIM – לחצו כאן

 

אחרי הרכישה

עלול לקרות עיכוב קל של מספר דקות מרגע סיום הרגישה ועד קבלת הקוד בעקבות תהליכי אימות אמצעי התשלום שלכם.

אם אתם עדיין לא קיבלתם את הרישיון, צרו איתנו קשר.

גשו לכתובת הבאה בהתאם למוצר שרכשתם

Shahid TV

www.Shahid.net/voucher

Office

www.office.com/setup

Xbox למחשב

www.microsoft.com/redeem

Norton

www.norton.com/setup

Windows

www.Microsoft.com/redeem

Xbox Gold

www.xbox.com/redeemcode

Xbox Game Pass

www.microsoft.com/redeem

Xbox Gifts

www.microsoft.com/redeem

Pub G

www.midasbuy.com/midasbuy/my/redeem/pubgm

Amazon

www.amazon.com/gc/redeem?ref_=gcui_b_e_r_c_d

Roblox

www.roblox.com/redeem

Steam

www.store.steampowered.com/account/redeemwalletcode

מוצרי סלולר ייטענו ישירות למנוי שהזנתם בתהליך הרכישה.
אם רכשתם חבילה לחו"ל, נציג מטעמנו ייצור אתכם קשר בהקדם.

במידה והרישיון שהוזן אינו תקין בדקו האם הזנתם אותו כשורה, ללא שגיאת כתיב (האות "O" במקום המספר "0" וכדומה)

הסיכויים שבעיה כזו תקרה הם קלושים ביותר, אך תמיד יש יוצאים מן הכלל.
במידה ונתקלתם בבעיה במימוש המוצר ניתן לפנות אל המוקד המתאים בהתאם למוצר שרכשתם.

Shahid TV

www.shahid.mbc.net/ar/contact-us

Office

www.support.office.com/setup

Xbox למחשב

www.support.office.com/setup

Norton

www.support.norton.com

Windows

www.support.office.com/setup

Xbox Gold

www.xbox.com/howtoredeem-console

Xbox Game Pass

www.xbox.com/howtoredeem-console

Xbox Gifts

www.xbox.com/howtoredeem-console

Pub G

help@midasbuy.com

 

במידה ונתקלתם בבעיה באחד ממוצרי אמזון, רובלוקס, סטים או מיינקראפט, יש לשלוח מייל לכתובת hottalktelecom@gmail.com ולהוסיף את הפרטים הבאים:

  • מפתח המוצר שקיבלתם
  • שם המוצר
  • פירוט הבעיה
  • כל מידע נוסף שיכול לסייע בפרות הבעיה (צילום מסך של התקלה וכו')

מעולה, הגעתם בדיוק למקום הנכון.
במידה וכבר יש לכם סים (פריפייד או טראוול), בחרו באופציה יש לי סים והחבילה תתעדכן באופן אוטמטי למנוי שאותו ביקשתם להטעין.

במידה ואתם צריכים סים, בחרו באופציה צריך סים, בחרו את שיטת המשלוח הרצויה ואנו נכין לכם את הסים עם החבילה שבחרתם.

במידה ויש לכם בעיה עם אחד ממוצרי הסלולר שאנו משווקים אתם מוזמנים לפנות למוקדי התמיכה בהתאם למוצר

מוקד תמיכה לחבילות  סלולר (פריפייד) – *6733

Travel Sim מוקד תמיכה לחבילות 972-53-5353444+

שאלות נוספות

במידה ומדובר במוצר סלולר או טלוויזיה מסוג נקסט טי וי אשר לא נעשה בו שימוש, ניתן לפנות למוקד עד 24 שעות מרגע הרכישה ולבקש לבטל את הרכישה ואנחנו נזכה אתכם.
שאר המוצרים הנמכרים באתר אינם ניתנים לביטול ע"פ חוק המחשבים.

ברגע שהרישיון הדיגיטלי נפדה, הוא אינו יכול להיפדות שוב מפני שהשתמשתם במוצר ולכן לא יינתן החזר כספי.

אל דאגה!

נציגנו תמיד זמינים לשירותכם בערוצי התקשורת המפורסמים בדף צור קשר

בוודאי!

אם נתקלתם בבעיה שפוגעת בחווית איכות הקנייה או כל תקלה נוספת, צרו איתנו קשר עמוד "צרו קשר" ועזרו לנו לשפר את חווית הקנייה שלכם ושל לקוחות נוספים.